کد خبر: 345651
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
«باغ کیانوش» به جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافت

«باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورزحداد به بخش فیلم بلند داستانی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه پیدا کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امور ارتباطات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اسامی فیلم‌های بلند داستانی راه‌یافته به این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

براساس این خبر در این دوره ۱۳ فیلم بلند داستانی به سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان راه یافته است که «باغ کیانوش» به تهیه کنندگی محمدجواد موحد با تولید مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سینمایی سوره نیز در میان آثار انتخابی قرار دارد.

«باغ کیانوش» روایتی از واقعه‌ای در دهه ۶۰ دارد که داستان آن اقتباسی از کتابی با همین نام نوشته علی‌اصغر عزتی‌پاک از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

یادآوری می‌شود فیلم سینمایی «باغ کیانوش» که به‌زودی در سینماها اکران عمومی خواهد شد سیمرغ بلورین بهترین دستاورد هنری بخش «نگاه نو» چهل‌ودومین جشواره فیلم فجر و جایزه بخش تجلی اراده ملی این رویداد را کسب کرده بود.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

«باغ کیانوش» به جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =