کد خبر: 345669
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
پیام استاندار گلستان به مناسبت فرارسیدن هفته ملی کودک

استاندار گلستان به مناسبت فرارسیدن هفته ملی کودک، پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، متن پیام صادره بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کودکان آیینه ی تمام نمای هستی  و فصل روشن زلالی و مهربانی هستند.

با کودکان، دنیا جایی امن تر و سرشار از صلح است، آن گاه که  فارغ از همه ی رنگ ها با رویایی مشترک جهان را به تماشا می نشینند.

امام خامنه ای مدظله العالی پیرامون توجه به کودکان و نوجوانان می فرمایند: حقیقتاً باید بگویم که اگر مسئولان امور فرهنگی کشور بخواهند مسأله کودک و نوجوان را چنان که هست، مورد اهتمام قرار دهند من خیال می کنم خیلی از آنهایی که مسئولند از ساعات خوابشان هم خواهند زد تا به این مسأله بپردازند.

کودکان امروز آینده سازان فردای کشور هستند و اگر نیک بنگریم خواهیم دید که کودکان بزرگترین نعمت خدا در راستای استمرار تمدن اسلامی محسوب می‌شوند چرا که آنها نشاط و سعادت جامعه را استمرار می‌بخشند و هیچ جایگزینی برای این قشر قابل تصور نیست.

خوشبختانه اقدامات ارزشمندی در گلستان در راستای توجه به سنین طلایی کودکی و نوجوانی صورت پذیرفته و گلستان پایلوت اجرای دو طرح پرورش اوان کودکی(پاک) و نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) در کشور شده است و اقدامات ارزشمندی در این مسیر صورت گرفته است.

اینجانب به کودکان عزیز که بی شک آینده سازان این مرز و بوم هستند هفته ی ملی و روز جهانی کودک را تبریک می گویم و امیدارم با تربیت نسلی نو بکوشیم تا کودکانی پرسشگر، امیدوار به آینده، خلاق و صاحب ایده برای ایران عزیز داشته باشیم و از والدین عزیز و اولیای تربیتی کودکان  خواهانم که برای توسعه ی فعالیت های اجتماعی و گروهی، فرهنگ پذیری و اندیشه پروری کودکان، در جهت تحقق اهداف متعالی دین مبین اسلام، همت نمایند.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =