بیش از ۲۰۰برنامه ویژه هفته ملی کودک در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه‌وبویراحمد و هفته ملی کودک استان از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته ملی کودک در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، هفته ملی کودک امسال با شعار « برای کودکان، برای آینده» از  ۱۴ تا ۲۰ مهر در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای فرهنگی که به همین مناسبت برگزار شد با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه گرامی‌داشت هفته ملی کودک توسط مراکز فرهنگی هنری کانون در کهگیلویه و بویراحمد با همکاری سایر اعضای کمیته برگزار می‌شود افزود: شادی، نشاط و بازی از جمله نکته‌های مهمی است که این رویداد بر آن تاکید دارد و با این نگاه است ویژه‌برنامه‌های متنوعی با اهداف این رویداد تعریف شده است.

سلیمان شهبازی به برخی از برنامه‌های شاخص این ستاد اشاره کرد و بیان داشت: اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی در سراسر مراکز استان به مناسبت هفته ملی کودک ، اجرای پیک امید و اردوهای جهادی در مناطق کم برخوردار در سراسر استان ، دیدار با فرزندان شهدای امنیت ، برگزاری  نمایشگاه از دستاوردهای حوزه کودک و نوجوان  و  دیدار کودکان با مسئولان استانی و شهری برخی از برنامه‌های ما در طول این هفته هستند.

وی ادامه داد:  اجرای ویژه برنامه‌های در سطح مراکز ، اکران رایگان فیلم‌ در سینما کودک مراکز  – عضویت رایگان در مراکز کانون در طول هفته ملی کودک و  ارایه خدمات ویژه مراکز به کودکان در طول هفته ملی کودک به صورت رایگان را از دیگر برنامه‌های ویژه ستاد گرامی داشت هفته ملی کودک کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

شهبازی از تقدیر کودکان برگزیده جشنواره های بین المللی و ملی در طول هفته ملی کودک سخن گفت و بیان داشت: اجرای بازی‌های همگانی و هدفمند در محیط روستایی ، برگزاری نشست و گفتمان های تخصصی برای کودکان و والدین  و  برگزاری نشست‌های کارشناسی در صدا وسیما و ... نیزدر دستور کار این کمیته قرار دارد.

بیش از ۲۰۰برنامه ویژه هفته ملی کودک در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =