کد خبر: 345713
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
نشست «نقش زنان در دفاع مقدس» در مرکز فرهنگی هنری هرمز

نشست «نقش زنان در دفاع مقدس» با هدف تبیین نقش زنان در دفاع مقدس، در مرکز فرهنگی هنری هرمز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، در روز چهارشنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۳ نشست با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام شهدوستی، حجت الاسلام فاطمی نیا و ۲۰ نفراز والدین واعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری هرمز برگزار شد.

زهرا گلزاری مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری هرمز بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست با حضور مادران اعضا، تبیین نقش زنان در دفاع مقدس بود.

نشست «نقش زنان در دفاع مقدس» در مرکز فرهنگی هنری هرمز

حجت الاسلام فاطمی نیا در خصوص نقش زنان در ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد: زنان نقش بی بدیلی در هشت سال دفاع مقدس داشتند و حامی مستحکمی برای مردان در تمام حرکت ها و جنبش های بزرگ به شمار می روند.

وی گفت: نقش خواهران بسیجی و سپاهی در خرمشهر فقط نقش پشتیبان نبود بلکه نقش مهم حمایتی و رزمی داشتند و بسیاری از آنها در عملیات های مهم حضور داشته و بسیاری از آن شیرزن ها به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی تشریح کرد: زن ها در هشت سال دفاع مقدس آنقدر در خانه هایشان شورو شوق ایجاد می کردند که نه تنها مرد خانه روانه جبهه می شد تا از خاک این سرزمین پاسداری کند بلکه فرزندان، برادران، اقوام و خویشان را هم روانه جبهه می کردند و حتی خودشان پا به پای عزیزانشان چه در جبهه نبرد و چه در پشت جبهه حضور گرم و پررنگ داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =