پیام مدیرکل کانون کرمانشاه به مناسبت هفته ملی کودک

مدیرکل کانون کرمانشاه به مناسبت هفته ملی کودک، با تاکید بر شعار "برای کودکان، برای آینده" پیام خود را عنوان داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مدیرکل کانون کرمانشاه به مناسبت هفته ملی کودک، با تاکید بر شعار "برای کودکان، برای آینده" پیام خود را عنوان داشت.

متن پیام محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان به مناسب هفته ملی کودک بدین شرح است:

                                          به نام خدای قلب پاک کودکان
                                            "برای کودکان، برای آینده"

هفته ملی کودک و ماه کودک و نوجوان بار دیگر از راه رسید تا فرصتی فراهم گردد برای توجه بیشتر جامعه به این قشر موثر و آینده‌ساز. ضمن تبریک این هفته به همه کودکان سرزمینم و همه کسانی که برای تربیت کودکان تلاش می‌نمایند در سه فصل پیام خود را معروض می‌دارم:

کودکان عزیز کرمانشاهی!
بر همه شما سلام می‌نمایم و آرزو می‌کنم خداوند مهربان، قلب شما را سرشار از خوبی‌ها و محبت خدای خوبی‌ها قرار دهد. شما آینده‌ساز ایران اسلامی و کرمانشاه، این سینه ستبر سرزمین ما هستید. همه ما می‌دانیم اگر امروز برای آرامش و تعالی شما قدمی برداشته شود سرمایه‌ای برای آیندگان است. از تو می‌خواهم با امید به آینده و نشاط در کسب همه خوبی‌ها، برای بالندگی و ساخت خودت گام برداری. تو یک دنیا خوبی‌ها را با خود به همراه داری؛ به بزرگی وجودت فکر کن و با بهره‌گیری از علم، اندیشه و پرورش تفکر خلاق در خودت آماده باش تا پرچم ایران عزیز را بر قله افتخارات عالم بزنی.

در این مسیر به خدای مهربان توجه کامل داشته باش و سعی کن دلت را در کنار کودکان و نوجوانان مظلوم در اقصی نقاط عالم قرار دهی تا محبتت مرهمی بر دردهایشان باشد.


مربیان و والدین گرامی!
تلاش برای تربیت نسل آینده، تلاش برای ساخت ایران است. نقشی که امروز ما و شما در ساحت تربیت داریم نقشی تاریخی و بی بدیل خواهد بود. باید باور داشته باشیم صرف منابع مالی و انسانی در حوزه کودکان و نوجوانان، سرمایه‌گذاری برای آتیه می‌باشد. در این مسیر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار شماست.

 پیچیده شدن فرآیند تربیت در دنیای امروز، لزوم دانش‌افزایی و مهارت‌افزایی را مبرهن می‌سازد ما و شما به عنوان اولیاء کودک و نوجوان ضروری است تمام همت را برای رشد تفکر و تعقل در این نسل مصروف داریم.

تربیت حقیقی در ذیل ساحت‌های گوناگون نفوس و ابدان انسانی تعریف می‌گردد؛ لذا لازم است به همه ابعاد نیاز کودک از جمله علم‌آموزی، مهارت‌آموزی، تفریح و سرگرمی، تربیت‌بدنی، تربیت اقتصادی و... توجه کامل نماییم. ایام هفته ملی کودک را ارج نهیم و از آن بهره‌مند شویم تا در این روزها، قدمی موثر برای تربیت این عزیزان برداشته شود.

 
متولیان ملی و بین‌المللی حوزه کودک و نوجوان:
در روزهای نشاط برانگیز هفته کودک، چشمان جهانیان شاهد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و دیگر نقاط دنیا بر علیه کودکان و نوجوانان است. بر همین اساس رسالت سنگین امروز، در خصوص حمایت و تلاش بیشتر برای توقف این جنایات خلاف انسانیت، بر دوش همه متولیان حوزه کودک و نوجوان در داخل و خارج از کشور خواهد بود که لازم است بدان توجه کافی باشند.

در پایان ضمن تبریک مجدد هفته ملی کودک به همه کودکان، از خداوند منان می‌خواهم که روزهایی سرشار از صلح، دوستی، محبت و معنویت برای همه کودکان جهان رقم خورد.

پیام مدیرکل کانون کرمانشاه به مناسبت هفته ملی کودک
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =