برگزاری جُنگ شادی و پخش پویانمایی در  سینما کودک مجتمع آفرینش بندرعباس

همزمان با هفته ملی کودک از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ مهرماه جنگ شادی و پخش پویانمایی های کانون در سینما کودک مجتمع آفرینش بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، از ۱۴ تا ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۳ و همزمان با هفته ملی کودک با دعوت از مدارس جُنگ شادی و پخش انیمیشن و فیلم به صورت رایگان در سالن سینما مجتمع آفرینش برگزار می شود. 

آغازگر این برنامه تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران بود.

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام آغاز هفته ملی کودک با شعار« برای کودکان، برای آینده» ضمن خوشامدگویی و تبریک هفته ملی کودک بیان کرد: کودکان آینده سازان کشور هستند و ما باید برای ساختن آینده بهتر تلاش کنیم تا بتوانیم آینده ای درخشان داشته باشیم و از کودکان خواست که عضو کانون شوند و کتاب بخوانند.

برگزاری جنگ شادی و پخش پویانمایی در  سینما کودک مجتمع آفرینش بندرعباس

وی گفت: برای ساختن آینده کشور باید درس بخوانیم، احترام بگذاریم، تلاش کنیم و نا امید نشویم و تاکید کرد کسی که باید نا امید شود دشمن است و صدای شما کودکان باید به غزه و فلسطین برسد تا بدانند که نباید ناامید شوند و باید امیدوار و قوی باشند که لازمه قوی بودن تلاش است.

وی تشریح کرد: آینده این سرزمین به آینده شما کودکان گره خورده و شما هر چقدر بیشتر تلاش کنید ایران زیباتر مثل لبخند های شما خواهیم داشت.

گفتنی است این برنامه با قصه گویی فاطمه غلامزاده نخلی کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی استان و اجرای مسابقه توسط نعیم اسدی معاون اداره کل و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات، پخش پویانمایی و آهنگ های شاد و کودکانه و عروسک گردانی در عروسک های تن پوش برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =