کد خبر: 345787
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
بازدید 71
پیام مدیرکل کانون ایلام به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان، به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است؛

به نام خدای خوب بچه ها
هفته ملی و روز جهانی کودک امسال با شعار «برای کودکان برای آینده» فرصتی ارزشمند است برای اهمیت و توجه بیشتر به جایگاه کودکان، زیرا کودکان طیف وسیعی از جامعه را تشکیل داده و به عنوان نهال آینده کشور در حال رشد و پرورش هستند .

زمانی می‌توانیم جامعه و جهانی لبریز از زیبایی‌، خیال و نشاط و امید و پویایی و نشاط و شادی برای کودکان رقم بزنیم که نیازهای به‌روز آنان را درک کرده و با توجه به شناخت دنیا و ایمان به توانمندی‌های‌شان شرایط شکل‌گیری شخصیت پایدار آنها را در آینده طراحی و اجرا کنیم.

کودکان سرمایه‌های انسانی و آینده‌ سازان ایران عزیز اسلامی، به محیطی سرشار از آرامش، تفاهم و محبت در سایه‌ محافظت و امنیت نیاز دارند تا قدم‌ها و مسئولیت‌های نوجوانی، جوانی و بزرگسالی‌شان را با اطمینان بیشتری بردارند.

کودکان ایران، در این روز بزرگ و به یادماندنی برای همه کودکان و نوجوانان جهان پرنده‌ای آرزو می‌کنند به اسم شادی و امید و مهربانی.پرنده‌ای زیبا و خوش آواز که می خواهد در دل تمام کودکان لانه بسازد و برای همیشه مهمان دل‌های پاک‌شان باشد.

کودکان ایلامی همچون تمام کودکان ایران زمین، به یاد کودکان و نوجوانان مظلوم و ستمدیده «غزه» که در چنگال رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فقر و خشونت قرار دارند، هستند و برای رهایی‌شان از دعا می کنند.

به امید روزهای شاد و پر امید و با نشاط برای تمام کودکان ایران و جهان خصوصا کودکان و نوجوانان مظلوم غزه و فلسطین و لبنان.

فاطمه رستگار
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =