دیدار مدیرکل کانون استان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر

در آستانه هفته ملی کودک، سمیه رسولی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر وعلی پورداوود؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر در راستای  توسعه و تجهیز مراکز کانون استان دیدار، گفتگو وتبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در این دیدار مشترک که مصادف با 14 مهرماه اولین روز از هفته ی ملی کودک در سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوشهر صورت گرفت، سمیه رسولی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ضمن ارایه ی گزارشی از برنامه های کانون با اشاره به راهبردها و سیاست‌های محوری دستگاه متبوع خود، بافت جمعیتی استان، جمعیت کودک و نوجوان و نیاز این به برنامه ریزی فرهنگی، به منظور تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری و اجتماعی در سطح استان برای کودکان تحقق این اهداف و برنامه ها را مستلزم توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی هنری کانون دانست و در عین حال از همکاری‌ها و مساعدت‌های سازمان مدیریت برنامه‌ریزی بوشهر قدردانی کرد.

علی پورداوود؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت رویکردها و تحقق اهداف فعالیت‌های فرهنگی هنری در حوزه کودک آن را امری حیاتی  در موفقیت آینده کشور عنوان کرد. وی تصریح کرد با همه توان از توسعه فعالیت‌های کانون در استان حمایت می‌کنیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در پایان بیان داشت برنامه ریزی های مدون در حوزه کودک و نوجوان می‌تواند در جلوگیری از آسیب های اجتماعی تاثیر مستقیم داشته باشد و محور قرار دادن کانون در اجرای برنامه های حوزه کودک و نوجوان در استان می‌تواند به تاثیرات مثبت آن کمک شایانی کند .

دیدار مدیرکل کانون استان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =