کد خبر: 345802
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰
بازدید 57
آغاز هفته ملی کودک در بیمارستان کودکان بهرامی

عروسک‌های کانون استان تهران در روز نخست هفته ملی کودک به بیمارستان کودکان بهرامی رفتند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران تیم اعزامی کانون پرورش فکری استان تهران به‌مناسبت هفته ملی کودک برای اجرای قصه‌گویی و عروسک‌گردانی به بیمارستان کودکان بهرامی رفتند.
این برنامه در روز شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ و همزمان با آغاز هفته ملی کودک در بخش‌های مختلفی از بیمارستان بهرامی به کوشش واحد روابط‌عمومی و کارشناس هنرهای نمایشی استان برای کودکان اجرا شد.
در ابتدا برنامه با قصه‌گویی با ابزار و عروسک مریم فهمیم‌پور در سالن بخش‌های بستری بیمارستان آغاز شد و سپس محبوبه محرابی و طیبه آنجدانی با حضور در اتاق‌های بخش‌، به بازی و گفت و گو با کودکان بیماری که شرایط خروج از اتاق خود را نداشتند پرداختند.
در ادامه عروسک‌ها به بازی با کودکان حاضر در درمانگاه مشغول شدند.تیم اجرایی استان تهران پس از بازی با کودکان از آمفی‌تئاتر بیمارستان دیدن کردند و در رابطه به برگزاری برنامه‌های مشابه برای کودکان مذاکراتی داشتند.

این ویژه برنامه به مناسبت هفته ملی کودک و با همراهی روابط‌عمومی کانون استان تهران و بیمارستان بهرامی و به منظور امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط و شادی برای کودکان بیمار و بستری در بیمارستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =