کد خبر: 345803
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
آغازهفته ملی کودک در مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران

با آغاز هفته ملی کودک، فعالیت‌های تخصصی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در سراسر مازندران اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، با شروع هفته ملی کودک و بنا به تشکیل ستاد گرامی‌داشت این هفته و کمیته‌های شهرستانی و عضویت دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودک، برنامه‌های پیش بینی شده این کمیته در سراسر مازندران در حال اجرا است.

در این اداره کل و مراکز فرهنگی هنری سراسر استان ویژه برنامه‌های متنوعی در حوزه فرهنگی، هنری، ادبی و ... اجرا شد تا بتوانند این هفته را به کام تشنه کودکان و نوجوانان شیرین نمایند.

بر همین اساس، انتشار پیام استاندار مازندران به مناسبت هفته ملی کودک، تشریح برنامه‌های این هفته از سوی مدیرکل در رسانه‌های گروهی و صدا و سیما- برپایی کارگاه آموزشی والدین با موضوع‌های مرتبط با کودکان ویژه والدین-  ارسال پیام فرمانداران شهرستان به مناسبت این هفته- برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی هنری و دستاوردهای اعضا و مربیان و سایر دستگاه‌های عضو کمیته در مراکز فرهنگی هنری که با بازید مسئولان شهرستانی و خانواده‌ها همراه بود، جزو اقدام‌ها وبرنامه‌های مراکز بود.

در همین حال، بحث و گفتگو نقادانه و آزاد پیرامون نیازها و انتظارات کودکان و نوجوانان از بزرگ‌ترها و جامعه- تولید انمیشن از کتاب‌های کانون و رونمایی در هفته ملی کودک- اجرای نقاشی گروهی به یاد کودکان غزه و لبنان و معرفی شخصیت سید مقاومت شهید حسن نصرالله – برپای فعالیت‌های نجوم به مناسبت روز هوا و فضا و برپایی جشن قصه از دیگر فعالیت‌های گرامی‌داشت هفته ملی کودک مراکز کانون مازندران است.

همچنین، پخش فیلم‌های تولید کانون در مراکز- کارگاه‌های هنری و کاردستی و  اجرای بازی‌های گروهی و بومی محلی - برپایی جشن و نواختن زنگ هفته ملی کودک در مدارس- نمایشگاه کتاب و برگزاری فعالیت‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، داستان نویسی با محوریت این هفته بخش دیگری از فعالیت‌های صورت گرفته در آغازین روز هفته کودک در مازندران است.

آغازهفته ملی کودک در مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران

آغازهفته ملی کودک در مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران

برای دیدن سایر تصاویر روی همین لینک کلیک کنید 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =