برنامه‌های نخستین روز از هفته کودک در کانون انگوت اجرا شد

در نخستین روز از هفته ملی کودک ویژه‌برنامه گرامیداشت این مناسبت با عنوان «کودکان، امروز شادتر از همیشه» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان انگوت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، افسانه سادات مزین، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون انگوت از پیش‌بینی برنامه‌های متنوع در هفته ملی کودک در این مرکز خبر داد و گفت: در اولین روز از هفته ملی کودک، کودکان شهرستان انگوت در ویژه‌برنامه‌ای که به همین مناسبت برگزارشده بود شرکت کرده و با گرامیداشت یاد و خاطره همسالان خود در غزه، تأکید کردند؛ شادی، بازی، امنیت و آرامش حق همه کودکان است.

وی با اشاره به همکاری و مشارکت کانون یاران مرکز در اجرای برنامه‌های این روز، اظهار داشت: فضاسازی و آذین‌بندی مرکز و اجرای برخی از بخش‌های این برنامه بر عهده کانون یاران مرکز بود.

مزین تصریح کرد: اجرای قصه نمایش «مهمان‌های ناخوانده» با نقش دادن شخصیت‌های قصه به کودکان، شعرخوانی، اجرای مسابقه‌های مهیج تندخوانی کتاب، بازی با کلمات و بادکنک و تقدیر از برندگان این مسابقات از فعالیت‌های اجراشده در این مراسم بود.

برنامه‌های نخستین روز از هفته کودک در کانون انگوت اجرا شد

مسئول کانون انگوت از مشارکت برخی از اولیا در اجرای این برنامه خبر داد و افزود: در بخشی از مراسم امروز یکی از اولیا خاطره‌ای شیرین و همراه با طنز از دوران کودکی خود را برای حاضران نقل کرد که مورد تشویق کودکان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «برای کودکان، برای آینده» در روزهای آینده نیز در کانون انگوت ادامه خواهد داشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =