شور و شادی کودکان در سراسر استان در روز اول از هفته ملی کودک

در سراسر استان خراسان جنوبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی را برای کودکان اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛  برنامه‌های متنوعی در سطح استان در اولین روز از هفته ملی کودک برگزار گردید.

در نخستین روز از هفته ملی کودک در خراسان‌جنوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار به همراه برخی دیگر از مسئولین استان با حضور در مرکز شماره یک‌بیرجند با کودکان، دیدار کردند.  

همچنین اجرای برنامه پیک امید در روستای حاجی آباد بیرجند، پیک امید در روستای بیدمشک شهر قاین و ویژه برنامه مشترک با نیروی انتظامی در شهرستان سربیشه، حضور کودکان در اولین روز بر سر مزار شهدا در روستای چهارفرسخ نهبندان، خوانش بیانیه و اجرای ویژه‌برنامه در روستای فورخاص و فضل آباد شهرستان درمیان از دیگر برنامه‌های نخستین روز هفته ملی کودک می‌توان عنوان کرد. 

 مربیان کانون در فردوس در مراسم صبحگاه مدرسه حضور یافته و خوانش بیانیه را داشتند، کودکان با نیاز ویژه در مرکز سرایان اولین مهمان‌های کانون در هفته ملی کودک بودند، در کانون نهبندان  نیز اجرای برنامه مشترک با محیط زیست برای کودکان اجرا شد.

 اجرای نمایش عروسکی توسط مربیان در شهر قاین، حضور بر مزار شهیده کودک "نسترن خسروی" در بشرویه پایان بخش برنامه‌ها در نخستین روز از هفته ملی کودک در استان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =