کد خبر: 345849
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
پیام استاندار خراسان شمالی به مناسبت روز جهانی کودک

«محمد رضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی همزمان با هفته ملی کودک پیامی صادر کرد.

در  این پیام آمده است؛ روز جهانی کودک، روز همبستگی دنیا برای حمایت از کودکان است. روزی که به همۀ ما یادآور می‌شود باید حقوق کودکان را رعایت کنیم و به آن احترام بگذاریم. کودک باید در فضایی سرشار از خوشبختی، محبت و تفاهم بزرگ شود.

دوران کودکی، یکی از مهمترین برهه‌های پرورش فکر، خلاقیت و رفتارهای انسانی به شمار می‌آید و کودکان از همین زمان برای ورود به دنیای آینده، آماده می‌شوند.
 در بخش دیگری از این  پیام آمده است؛هر کودک، نشانه‌ای از لطف و لبخند خداست که باید این گل‌های باغ زندگی را به درستی و با مهربانی پرورش داد تا بتوانند مردان و زنانی شایسته، توانمند و فهیم برای ساختن دنیایی آباد باشند.
امسال هفتۀ ملی کودک با شعار «برای کودکان، برای آینده» بار دیگر بر وظیفۀ خطیر والدین، معلمان، مربیان و افراد جامعه در تربیت نسل فردای کشور تاکید دارد.
ضمن گرامیداشت این ایّام و قدردانی از فعالیت تمامی افرادی که برای پرورش و سلامت جسمی، فکری و روحی کودکان تلاش می‌کنند، امیدوارم با اقدامات موثر بتوان آرامش، امنیت و زمینه رشد کودکان را بیش از پیش فراهم نمود.

این روزها همزمان با بزرگداشت هفتۀ ملی کودک ، همراهی و همدردی خود را با کودکان مظلوم فلسطین و غزه و خشم و انزجار خود را از پایمال شدن حق این کودکان به جهانیان اعلام می کنیم.  شهادت مظلومانۀ شهید مقاومت، سیّد حسن نصرالله را به مسلمانان جهان تسلیت گفته و از خداوند متعال یاری می‌طلبیم تا در ادامۀ مسیر پیش‌رو و پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب اسلامی و نشر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیش از پیش؛ توفیق، رفیق راهمان باشد و در سایه‌الطاف باری تعالی، کودکانی پویا، مومن، عزتمند و شاد را پرورش دهیم.

پیام استاندار خراسان شمالی به مناسبت روز جهانی کودک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =