کد خبر: 345880
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
دومین روز از هفته ملی کودک/ مفاهیم زیست‌محیطی در کانون گرمی تشریح شد

در دومین روز از هفته ملی کودک مفاهیم زیست‌محیطی با شعار «برای محیط‌زیست کودکان، برای آینده‌ای پاک‌تر و سالم‌تر» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گرمی تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، هم‌زمان با برگزاری برنامه‌های دومین روز از هفته ملی کودک تحت روزشماری با عنوان «برای محیط‌زیست کودکان، برای آینده‌ای پاک‌تر و سالم‌تر»، ویژه‌برنامه‌ای نیز در همین راستا با همکاری اداره حفاظت محیط‌زیست و جمعیت هلال‌احمر گرمی در مرکز فرهنگی هنری کانون این شهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این برنامه که با حضور بیش از ۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه شاهد به همراه معلمانشان به اجرا درآمد، کارشناسان اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان با تشریح اهمیت پاسداری از محیط زندگی و تأکید بر دوستی با طبیعت، نحوه مراقبت و نگهداری از آن را آموزش دادند.

دومین روز از هفته ملی کودک/ مفاهیم زیست‌محیطی در کانون گرمی تشریح شد

همچنین مربیان جمعیت هلال‌احمر شهرستان نیز در مورد اهداف و مسئولیت‌هایشان در جامعه صحبت کرده و کارگاه آموزش خود مراقبتی در هنگام حوادث و بلایای طبیعی را برگزار کردند.

در اجرای فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده برای این برنامه، ایستگاه ادبی با نگارش دل نوشته برای کودکان غزه برپا شد و معرفی فعالیت‌ها و کارگاه‌های تخصصی فصل پاییز مرکز، شعرخوانی از کتاب موشک‌های کاغذی و برگزاری مسابقه هم از دیگر فعالیت‌های اجراشده در این مناسبت بود.

گفتنی است در پایان دانش‌آموزان با بازدید از نمایشگاه آثار اعضا، با اهدای جوایز از سوی اداره حفاظت محیط‌زیست و جمعیت هلال‌احمر بدرقه شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =