کد خبر: 345882
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
جلب توجه افکار عمومی به کودکان از اهداف نمایشگاه کودک است

مربی کودک و نوجوان گلستان گفت: برجسته‌سازی و جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی و نوجوانی از مهم‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه کودک است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، سایه تکاور صیاد در حاشیه نمایشگاه هفته کودک در گرگان، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شاخص‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه کودک و نوجوانان، برجسته‌سازی و جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، ویژگی‌ها، نیازها، خواسته‌ها و حقوق کودکان و ارتقای کیفیت زندگی آنان، هم‌گرایی و هم افزایی فعالیت‌های تمام دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی فعال است.

این مربی کودک و نوجوان گلستان ادامه داد: کانون پرورش فکری در این هفته برنامه‌های مختلفی همانند جشن هفته ملی کودک در تاریخ هجدهم مهر با حضور «مل مل» در شهر گرگان و نمایشگاه هفته ملی کودک در پارکینگ جنب فرمانداری گرگان در طول این هفته پیش‌بینی کرده است.

تکاور صیاد بیان کرد: پیک امید مناطق محروم، نشست نوجوانان با مسئولان استانی، اجرای ویژه برنامه برای کودکان بیمار، اهدای نوشت‌افزار به مدارس مناطق محروم، پرواز بادبادک‌ها در گنبدکاووس از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده این هفته است.

وی گفت: کودکان و نوجوانان گلستانی در این هفته شاهد برپایی جشنواره بازی کلاله، ویژه برنامه زیر گنبد کبود کردکوی، جشن نهال امید رامیان، برای کودکان آینده‌ساز شهرستان آزادشهر و کودکان مقاومت بندرترکمن خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =