کد خبر: 345889
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
سی و سومین نشست انجمن شعر نوجوان

نشست انجمن شعر با حضور لیلا سالاری، کارشناس و مربیان آفرینش های ادبی و اعضای انجمن شعر در اداره کل کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون هرمزگان، در این نشست که با حضور لیلا سالاری، کارشناس و مربیان آفرینش های ادبی و اعضای انجمن شعر در اداره کل کانون برگزار شد.

آناهید دهقانی پور، اسماعیل دلشادی، ثنا قنبری نسب و معصومه پودات اشعار خود را خواندند و معصومه پودات، نیایش عظمایی و ثنا قنبری نسب اشعار ایشان را نقد کردند. پس از آن کارشناس مدعو نیز به نقد اشعار شاعران نوجوان پرداخت و نکات آموزشی مرتبط با هر شعر را بیان نمود.

طاهره مسافری کارشناس آفرینش های ادبی کانون به مناسبت زادروز سهراب سپهری، کتاب های موجود در کتابخانه های کانون از جمله: اتاق آبی از مجموعه ی کودکی نامداران که به بخش هایی از زندگی سهراب سپهری در کودکی پرداخته است، صدای پای آب شامل شعر بلندی با همین نام با تصویرگری زیبای نیکزاد نجومی و برگزیده ی اشعار سهراب سپهری از مجموعه شعر معاصر را به حاضرین معرفی کرد. در این نشست همچنین اعضای نوجوان انجمن شعر به خوانش اشعار سهراب سپهری پرداختند.

شایان ذکر است لیلا سالاری سال ۱۳۵۶ در شهرستان حاجی آباد استان واقع در شمال استان هرمزگان متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته ی زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد و دبیر دبیرستان های حاجی آباد است. از آثار لیلا سالاری تا کنون ۲ کتاب به چاپ رسیده است. اولین کتاب وی با عنوان «شعری که تو از نگاه من می‌خوانی» در سال ۱۳۹۸ توسط انتشارات سمت روشن کلمه و دومین مجموعه اشعارش به نام «لیوان شب ها» از سوی انتشارات ایجاز در سال ۱۴۰۱ به چاپ رسیده است.

سی و سومین نشست انجمن شعر نوجوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =