جشن زنگ کودکی در مدارس شهرستان جاسک

زنگ کودکی در سراسر مدارس، پیش دبستانی ها و مهد کودک های شهرستان جاسک به صدا در آمد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، الهام اشرافی جاسکی مسئول مرکز فرهنگی هنری جاسک بیان کرد: این مراسم همزمان با آغاز هفته ملی کودک و با حضور دبیر کارگروه کودک و نوجوان شهرستان جاسک در سراسر شهرستان جاسک برگزار شد.

وی گفت: این برنامه به همت کانون پرورش فکری، بخشدار مرکزی، دهیاران و آموزش و پرورش برگزار گردید و در مدارس روستایی دهیاران با حضور در مدارس زنگ کودکی را به صدا در آورده و این روز را برای کودکان جشن گرفتند.

وی افزود: زنگ کودکی به صورت نمادین در دبستان دخترانه شهدای خلیج فارس و با حضور حجت الاسلام والمسلمین ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک، میرمرسل ایزدی پور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری،سرهنگ نکویی زاده جانشین سپاه مقاومت، سهرابی نماینده ولی فقیه در سپاه مقاومت، زهرا صابررییس دانشگاه پیام نور، شهقلی زاده معاون آموزشی آموزش و پرورش برگزار گردید.

جشن زنگ کودکی در مدارس شهرستان جاسک

وی تشریح کرد: اجرا سرود ملی، خوش آمدگویی، اجرا سرود طوفان الاقصی، سخنرانی امام جمعه شهرستان جاسک، بازی، نقاشی پرچم و اهدا کتاب به کتابخانه مدرسه از فعالیت‌های اجرا شده در این جشن بود.

گفتنی است امام جمعه شهرستان جاسک ضمن تبریک هفته ملی کودک بیان کرد: کودکان آینده سازان ایران اسلامی عزیزمان هستند و برای ساختن آینده باید امروز کودکان مان را دریابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =