قدردانی از زحمات معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان

به مناسبت هفته فراجا مریم ژاله معاون فرهنگی کانون استان اصفهان از زحمات معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان و همکارانشان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، به مناسبت هفته فراجا مریم ژاله معاون فرهنگی کانون استان از زحمات معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان و همکارانشان تقدیر کرد.  

 معاون فرهنگی کانون با اشاره به تفاهم نامه مشترک بین کانون و معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا بر ضرورت برگزاری ویژه برنامه های مشترک فرهنگی و هنری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در سطح استان برای کودکان، نوجوانان و خانواده های آنها با هدف ایجاد نشاط و امید آفرینی تاکید کرد واز همراهی مجموعه نیروی انتظامی در برقراری آرامش و امنیت در جامعه قدردانی نمود.

در ادامه مسعود طریفی ، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تشکر از کانون پرورش فکری به خاطر قدردانی از پلیس در هفته انتظامی اظهار داشت : کانون با ظرفیت عظیم نیروهای خلاق و کارآمد و فعالیت های پربار فرهنگی و هنری ، می تواند با تولید محتوا در ارتقای امنیت اجتماعی نقش آفرینی بکند و ما در مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی این آمادگی را داریم که در تعامل و همکاری های مشترک با کانون در جهت کاهش آسیب های اجتماعی قدم های بزرگی برداریم . 

قدردانی از زحمات معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =