دیدار مدیرکل کانون استان بوشهر و بخشدار دلوار

در دومین روز از هفته ملی کودک، سمیه رسولی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر وعبدالرضا عالی‌پور، بخشدار دلوار در راستای  توسعه مراکز کانون استان دیدار، گفتگو وتبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در این دیدار مشترک که مصادف با ۱۵ مهرماه دومین روز از هفته ملی کودک در بخشداری دلوار صورت گرفت، سمیه رسولی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ضمن ارایه ی گزارشی از برنامه های کانون با اشاره به راهبردها و سیاست‌های محوری دستگاه متبوع خود، بافت جمعیتی شهر دلوار، جمعیت کودک و نوجوان و نیاز به برنامه ریزی فرهنگی، به منظور تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری و اجتماعی در سطح این بخش برای کودکان، تحقق این اهداف و برنامه ها را مستلزم ساخت و تجهیز یک مرکز فرهنگی هنری کانون دانست .

عبدالرضا عالی‌پور، بخشدار دلوار نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت حوزه کودک، سرمایه گذاری در این بخش را لازم دانست و در این خصوص قول مساعدت داد.

بخشدار دلوار در زمینه توسعه مراکز کانون در سطح شهرستان تنگستان و اعلام آمادگی جهت راه اندازی مرکز فرهنگی هنری دلوار تاکید کرد کار برای کودکان به مثابه سرمایه‌گذاری برای آینده این مرزو بوم است و همکاری لازم برای ارائه خدمات ویژه‌ آموزشی و فرهنگی به کودکان دلوار به صورت جد پیگیری خواهد شد.


دیدار مدیرکل کانون استان بوشهر و بخشدار دلوار

دیدار مدیرکل کانون استان بوشهر و بخشدار دلوار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =