بازدید معاون استاندار از پروژه در حال ساخت مرکز۱ کانون بوشهر

در دومین روز از هفته ملی کودک؛ معاون عمرانی استاندار با همراهی مدیران کل نوسازی مدارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از پروژه در حال ساخت مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در این دیدار مشترک که مصادف با ۱۵ مهرماه دومین روز از هفته ملی کودک در پروژه در دست ساخت کانون انجام شد، محمد هادی رستمیان ؛معاون عمرانی استاندار با همراهی ابراهیم احمدی؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر و  سمیه رسولی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از نزدیک روند پیشرفت پروژه در حال ساخت مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر بازدید کردند.

در این بازدید ابراهیم احمدی؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر، در خصوص فرآیند کار و پیشرفت پروژه به ارایه ی گزارشی پرداخت و در ادامه سمیه رسولی،مدیرکل کانون استان، درباره کاربری این پروژه و ارایه خدمات به کودکان شهر بوشهر به ارائه توضیحات پرداختند.

 محمد هادی رستمیان، معاون عمرانی استاندار بوشهر در این بازدید نسبت به تکمیل پروژه و تحویل آن به کودکان به عنوان یک هدیه ویژه برای رشد و شکوفایی استعداد آنان تاکید کرد.

بازدید معاون استاندار از پروژه در حال ساخت مرکز۱ کانون بوشهر

بازدید معاون استاندار از پروژه در حال ساخت مرکز۱ کانون بوشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =