کارگاه قصه گویی در استان کردستان توسط مرکز قروه برگزار شد

کارگاه چگونه قصه بگوییم از جمله فعالیت‌های مرتبط با بیست و ششمین‌ جشنواره بین المللی قصه گویی در مرکز فرهنگی هنری قروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان: کارگاه چگونه قصه بگوییم از جمله فعالیت‌های مرتبط با بیست و ششمین‌ جشنواره بین المللی قصه گویی در مرکز فرهنگی هنری قروه برگزار شد. در این کارگاه که فراخوان آن به صورت عمومی انتشار یافت .والدین، معلمان آموزش پرورش ،مربی های مهد کودک و پیش دبستانی ها و تعدادی از فعالین قصه گویی شهرستان قروه حضور داشتند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان مرکز قروه برگزار کرد

هیوا ملکی مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قروه، ضمن تدریس این هنر ارزشمند فرهنگی اذعان داشت: هنر قصه گویی از جمله فرهنگ های ارزشمند و کم نظیر در جهان است که کشور ما ایران از سردمداران آن می باشد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان مرکز قروه برگزار کرد

وی افزود با توجه به گسترش رسانه ها و فضای مجازی در میان کودکان و نوجوان ، این قشر از قصه و قصه گویی دور شده اند و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان بنیانگذار جشنواره قصه گویی به ترویج و تولید و نهادینه کردن این هنر پرداخته است تا بتواند پلی باشد میان نسل جدید و احیای این سنت زیبا و باستانی، در این کارگاه اصول اولیه قصه گویی مانند انتخاب قصه مناسب و ترفندهای روایی کردن و قابل نقل کردن قصه و انواع قصه گویی آموزش داده شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان مرکز قروه برگزار کرد



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =