کد خبر: 345913
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک در برنامه صبح دنا سیمای یاسوج

صبح امروز ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۳ همرمان با روز جهانی کودک مدیرکل کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک میهمان ویژه برنامه زنده صبح‌دنا سیمای یاسوج شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۴ تا ۲۰ مهرماه هفته ملی کودک در این استان با اجرای بیش از ۲۰۰ فعالیت فرهنگی هنری ، ادبی ، علمی و اسلامی در مراکز فرهنگی هنری کانون این استان در حال برگزاری است.

بر همین اساس امیرسلیمان شهبازی مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد ، با هدف تشریح بخش‌هاو فعالیت‌های مختلف هفته ملی کودک صبح امروز ۱۶ مهر میهمان برنامه‌ی زنده‌ی صبح‌دنا سیمای یاسوج بود.

وی گفت: شادی، نشاط و بازی از جمله نکته‌های مهمی است که این رویداد بر آن تاکید دارد و با این نگاه, ویژه‌برنامه‌های متنوعی با اهداف این رویداد تعریف شده است.

شهبازی اضافه کرد: اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی در سراسر مراکز استان به مناسبت هفته ملی کودک ، اجرای پیک امید و اردوهای جهادی در مناطق کم برخوردار ، دیدار با فرزندان شهدای امنیت ، برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای حوزه کودک و نوجوان و دیدار کودکان با مسئولان استانی و شهری برخی از برنامه‌های ما در طول این هفته هستند.

دبیر هفته ملی کودک ابراز داشت: ویژه برنامه‌های در سطح مراکز شامل اکران رایگان فیلم‌ در سینما کودک مراکز ،عضویت رایگان در مراکز کانون و ارایه خدمات ویژه مراکز به کودکان به صورت رایگان را از دیگر برنامه‌های ویژه ستاد گرامی داشت هفته ملی کودک کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی با اشاره به شعار هفته ملی کودک با عنوان " برای کودکان، برای آینده" گفت: انتخاب هفته‌ای به نام کودکان فرصت مناسبی برای توجه بیشتر به نیازهای کودکان و نیز آگاهی‌بخشی به جامعه است.

شهبازی از تقدیر کودکان برگزیده جشنواره های بین المللی و ملی در روز سه شنبه ۱۷ مهر با حضور مسوولان استانی خبر داد و بیان داشت: اجرای بازی‌های همگانی و هدفمند در محیط روستایی ، برگزاری نشست و گفتمان‌های تخصصی برای کودکان و والدین نیز در دستور کار این کمیته قرار دارد.

تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک در برنامه صبح دنا سیمای یاسوج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =