حضور همکاران کانون البرز در اکران ویژه «در آغوش درخت»

جمعی از همکاران کانون البرز، به مناسبت هفته ملی کودک در اکران ویژه فیلم سینمایی «در آغوش درخت»، حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت این فیلم سینمایی به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصرالهی، محصول مشترک سال ۱۴۰۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سینمایی سوره است که به تازگی به عنوان نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۵ معرفی شده است.

این مقام مسئول افزود «در آغوش درخت»، فیلمی با مضامین انسانی و خانوادگی است که با روایتی درام به بررسی پیچیدگی‌های روابط انسانی در خانواده می‌پردازد.

عاشری افزود با توجه به ضرورت آشنایی همکاران با تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همچنین آشنایی با فیلم‌های مناسب و تاثیر گذار برای خانواده‌ها، از همکاراا به ویژه مربیان فرهنگی دعوت کردیم تا در اکران این فیلم، حضور پیدا کنند.

مدیر کل کانون البرز ادامه داد همزماان با اکران این فیلم برای همکاران فرزندان کودک آن‌ها نیز میهمان فیلم «ببعی قهرمان»، بودئند.

این مقام مسئول افزود در پایان این نشست که عصر روز یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳، برگزار شد، جشن کوچکی در پردیس سینمایی اکومال کرج،  برای کودکان همکاران ترتیب داده شد تا این عزیزان خاطره شیرینی از فعالیت‌های هفته ملی کودک داشته باشند.

حضور همکاران کانون البرز در اکران ویژه «در آغوش درخت»

حضور همکاران کانون البرز در اکران ویژه «در آغوش درخت»

حضور همکاران کانون البرز در اکران ویژه «در آغوش درخت»

عاشری در پایان گفت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برناامه‌های امسال تلاش کرده تا برای گروه‌های متفاوت کودکان و خانواده‌ها، برنامه‌های متنوعی را از ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه با شعار «برای کودکان، برای آینده»، اجرا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =