عضویت در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد رایگان شد

هم‌زمان با هفته ملی کودک عضویت در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر ۱۴۰۳ رایگان است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی اداره کانون کهگیلویه و بویراحمد  امیرسلیمان شهبازی مدیرکل کانون پرورش فکری استان  و دبیر  هفته ملی کودک با اعلام این خبر گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان برامه‌ متنوع و شاد به مناسب هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر در تمام مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد تدارک دیده شده است.

وی همچنین با اشاره به تخفیف ۲۵درصدی محصولات کانون در  فروشگاه اینترنتی دیجی‌کانون افزود: به مناسبت هفته ملی کودک کتاب و محصولات کانون خود را در فروشگاه های سراسر کشور با تخفیف عرضه خواهد کرد که فرصت مناسبی است که خانواده ها این محصولات را خریداری و در اختیار کودکان و نوجوانان قرار دهند. 

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان برای ثبت‌نام رایگان در مراکز کانون باید روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر به پرتال اینترنتی کانون به نشانی kpf.ir بخش ثبت‌نام مراجعه و یکی از مراکز نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب و روند عضویت در آن مرکز را کامل کنند.

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳ با همکاری سازمان‌ها و نهادهای فعال این حوزه در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =