بادکنک آرزوها در دستان دختران روستای حسین‌آباد میش‌مست

ویژه برنامه کتابخانه سیار روستایی بخش مرکزی به مناسبت هفته ملی کودک و ١٥ مهر روز روستا وعشایر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، یکشنبه ١٥ مهر ویژه برنامه کتابخانه سیار روستایی بخش مرکزی به مناسبت هفته ملی کودک و ١٥مهر روز روستا وعشایر با حضور ٩٥نفر در مدرسه دخترانه حضرت رقیه(س) روستای حسین آباد میش مست ازتوابع قنوات برگزارشد.

محسن کریمی به معرفی ایام و وقایع، روز روستا و عشایر، همچنین اهمیت فعالیت روستاییان وعشایر درزمینه کشاورزی، دامپروری، اشاره به زحمات تولیدکنندگان محصولاتی که با دسترنج خود به دست مصرف‌کنندگان درشهرها و حتی بخش صادرات به کشورهای دیگر را دارند پرداخت و همچنین عنوان هفته ملی کودک و هفته نیروی انتظامی را تشریح کرد.

بادکنک آرزوها در دستان دختران روستا

برگزاری مسابقات، شعرخوانی،  پخش نماهنگ «خوشا به حالت ای روستایی» و خوانش این ترانه توسط دانش‌آموزان، همچنین معرفی فعالیت‌های کتابخانه سیار روستایی کانون، قصه گویی با لباس بومی محلی و لهجه قمی و در انتها اهداء جوایز از جمله فعالیت‌های این ویژه‌برنامه بود.

نادری شورای روستای حسین آباد میش مست در راستای اقداماتی که دهیاری و شورای روستا برای رفاه حال کودکان انجام دادند گفت: شورا و دهیاری پیگیر ساخت یک سالن ورزشی برای استفاده کودکان ونوجوان عزیز دراین روستا هستند که ان شاءالله درآینده‌ی نزدیک با حمایت مسئولان استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

بادکنک آرزوها در دستان دختران روستا

درپایان این ویژه برنامه اعضا آرزوهای خود را برروی بادکنک‌های خود نوشتند. تعجیل درفرج آقا امام زمان(عج)، سلامتی پدر و مادر، صلح وآرامش درجهان، پایان جنگ در غزه و لبنان، نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیست و شادی کودکان ونوجوانان سراسر جهان دست‌نوشته‌ی کودکان روی بادکنک‌های آرزو بود.

این ویژه برنامه در راستای اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تحقق عدالت اجتماعی درجهت اجرای برنامه های شاد برای کودکان ونوجوانان مناطق محروم و کمترتوسعه یافته روستایی وعشایری انجام شد. شایان ذکراست اکثر ساکنان این روستا ازایلات عشایر هستند که بیش ازپنجاه سال است که از شیراز به این مکان کوچ کردند ومشغول کار و تلاش هستند. 

بادکنک آرزوها در دستان دختران روستا

لازم به ذکراست این برنامه با حضور محمدی دهیار و نادری از اعضای شورای روستای حسین آباد میش مست وبا همکاری رستمی مدیر مدرسه حضرت رقیه(س) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =