کد خبر: 345930
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
آیین‌ نکوداشت هفته ملی کودک در مرکز شماره‌ ۳ کانون مشگین‌شهر

ویژه‌برنامه نکوداشت هفته ملی کودک با شعار «برای کودک، برای خانواده» در مرکز شماره ۳ مشگین‌شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، با آغاز برنامه‌های گرامیداشت هفته ملی کودک در سراسر کشور، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری در مرکز شماره‌ی ۳ کانون مشگین‌شهر به اجرا درآمد.

بر همین اساس طی روز شنبه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۳، ۳۵ دانش‌آموز دختر آموزشگاه ابتدایی شهر آلنی در تداوم اجرای طرح کانون مدرسه با همراهی جمعی از اولیاء اعضا در این مرکز حضور یافته و لیلا نصیری مربی فرهنگی مرکز با تبریک فرارسیدن روز و هفته ملی کودک، در خصوص حقوق کودکان، آرزوهایشان و تلاش برای رسیدن به آن‌ها به بیان مطالبی پرداخت.

همچنین کارشناس مرکز بهداشت شهر آلنی نیز در مورد بهداشت فردی و عمومی و اهمیت رعایت این موارد مباحثی را مطرح کرده و سپس مربی فرهنگی مرکز در همین موضوع قصه‌گویی کرد.

اجرای سرود و نمایش «آوای مهر شهر آلنی» و برگزاری کارگاه با اولیا در خصوص مهارت‌های ارتباطی با کودکان و نوجوانان و نحوه برخورد در هنگام مواجهه با برخی رفتارهای مسئله‌دار، از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

آیین‌ نکوداشت هفته ملی کودک در مرکز شماره‌ ۳ کانون مشگین‌شهر

همچنین در روز یکشنبه ۱۵ مهرماه ۴۰ نفر از دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی از نمایشگاه نقاشی و سفال از آثار اعضا بازدید به عمل‌آورده و در ادامه با شرکت در کارگاه نقاشی خلاق به ترسیم نقاشی‌هایی با موضوع هفته ملی کودک پرداختند.

گفتنی است در این کارگاه مربی هنری مرکز شیوه‌ها و تکنیک‌های مختلف نقاشی را برای حاضران معرفی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =