دیدار مدیرکل کانون استان بوشهر با مدیر بهزیستی بوشهر

در راستای برنامه ریزی و خدمت رسانی فرهنگی هنری به کودکان دارای نیازهای ویژه، بی سرپرست، بدسرپرست و کودکان کار، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با مدیر و کارشناسان بهزیستی شهرستان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، مقارن با هفته ی ملی کودک و در راستای برنامه ریزی و خدمت رسانی فرهنگی هنری به کودکان دارای نیازهای ویژه، بی سرپرست، بدسرپرست و کودکان کار، و کارشناسان بهزیستی شهرستان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

بر این اساس قرار است در قالب طرحی مستمر در طول سال کودکان دارای نیازهای ویژه، بی سرپرست، بدسرپرست و کودکان کار در قالب عضویت در مراکز و ویژه برنامه های مختلف از خدمات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر بهره مند شوند.

شایان ذکر است در این نشست سمیه رسولی؛مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، صدیقه بهشتی پور مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر، مریم شکوهی،کارشناس مراکز شبه خانواده بهزیستی ، علیپور مسئول مرکز توانبخشی مهر صفیه و لیلا منصوری نژاد؛ کارشناس فرهنگی کانون استان حضور داشتند.

دیدار مدیرکل کانون استان بوشهر با مدیر بهزیستی بوشهر

دیدار مدیرکل کانون استان بوشهر با مدیر بهزیستی بوشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =