شرکت ۵۰۰ دانش آموز در ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک بیرجند در یک روز

۵۰۰ دانش آموز بیرجندی در دومین روز از هفته ملی کودک، در برنامه های محوری در بیرجند واقع در فرهنگسرای شهر با محوریت کانون پرورش فکری و مشارکت سازمان های مختلف شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، دومین روز هفته ملی کودک با بازدید دانش‌آموزان شهر بیرجند از غرفه‌های ویژه کودک در فرهنگسرای شهر آغاز شد. 

جشن بزرگ روز جهانی کودک نیز با همکاری کانون و با همت شهرداری در سالن آمفی تئاتر روباز فرهنگسرای بیرجند با حضور گسترده کودکان اجرا شد. 

مراکز شهرستان‌ها نیز این روز را با برگزاری برنامه‌های متنوع آغاز کردند به طوری که در نهبندان کارگاه آموزشی با همکاری هلال احمر و جشن و ویژه‌برنامه کتابخانه سیار در روستای چاهداشی برگزار و در بشرویه نیز نمایش عروسکی "غرغروی تنها" اجرا شد. 

حضور دانش‌آموزان در ویژه برنامه کودک با مشارکت اداره محیط زیست، کارخانه سیمان قاین و انجمن حمایت از حامیان طبیعت در کانون قاین، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در روستای شیرمرغ قاین، برگزاری ایستگاه نقاشی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برای ۱۵۰ دانش‌آموز و اجرای نمایش "آرزوی گاز گرفته" در قاین از برنامه‌های دومین روز از هفته ملی کودک در این شهرستان بود. 

همچنین شهرستان فردوس با برگزاری کارگاه ماسک‌سازی و نمایش خلاق برای دانش‌آموزان دومین روز از هفته کودک را سپری کرد. 

اجرای پیک امید درمیان در روستاهای منطقه مرزی گزیک و بازید دانش‌آموزان و اجرای برنامه‌های متنوع مرکز ۲ طبس از برنامه‌های دیگر این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =