جشن روز روستا و هفته ملی کودک در روستای قبادبزن

ویژه برنامه کتابخانه سیار روستایی بخش کهک به مناسبت روزملی روستا وعشایر و هفته ملی کودک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، ۱۵مهر ١٤٠٣ ویژه برنامه کتابخانه سیار روستایی بخش کهک به مناسبت روزملی روستا وعشایر و هفته ملی کودک با حضور ١٠٠ نفر شرکت‌کننده در مسجد جامع روستای قبادبزن برگزارشد.
این برنامه که با حضور دانش آموزان مدرسه دخترانه هاجر و مدرسه پسرانه شهید هادی حسنی واهالی محترم روستا، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها برگزار شد، گلچین فرماندار بخش کهک، تاری بخشدار، فتحی رئیس آموزش وپرورش و آسترکی معاون پرورشی بخش کهک، نجفی، نصیری و باقری از اعضای شورا و دهیاری و همچنین سخا مدیر مدرسه دخترانه هاجر و استهری مدیر مدرسه پسرانه شهید هادی حسنی حاضر بودند.

جشن روز روستا و هفته ملی کودک در روستای قبادبزن

درابتدای این ویژه برنامه علی بندیمه مربی سیار روستایی کانون پرورش فکری با دعوت از یکی از پدربزرگ‌ها به معرفی روستای قبادبزن پرداخت و قدمت روستا، شغل اهالی، رسم ورسومات مردم و قدمت مسجد جامع راشرح کرد و با خاطره گویی صحبت‌هایش را به پایان رساند.

هم‌خوانی بچه‌های روستا با ترانه «خوشحال وشاد خندانم»، معرفی هفته ملی کودک، نواختن زنگ کودکی، معرفی کتاب موشک کاغذی، اجرای مسابقه برای دختران وپسران، اجرای مسابقه با حضور مادران، قصه‌گویی با محوریت مربوط به محیط زیست و اهدای جوایز از برنامه‌های جشن روز روستای قبادبزن بود.

جشن روز روستا و هفته ملی کودک در روستای قبادبزن

معرفی کتاب موشک کاغذی بهانه‌ای شد تا از کودکی کردن و اهمیت داشتن امنیت کودکان ایران صحبت شود و حاضرین برای کودکان غزه و بیروت آرزوی سلامتی و آزادی کنند و با خوانش اشعار کتاب همصدا با آنها شوند.

در انتها با حضور افتخاری عوامل اجرای نمایش عروسکی «قول میدم بزرگ نشم» در روستای قبادبزن، این اجرا را روی صحنه بردند که مورد استقبال حاضرین جمع قرار گرفت.

«قول میدم بزرگ نشم» عنوان نمایشی است که به تازگی  برگزیده کشوری جشنواره هنرهای نمایشی کانون شد.

جشن روز روستا و هفته ملی کودک در روستای قبادبزن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =