گرامی‌داشت استاد غزل؛ «حسین منزوی» در مرکز شماره یک کانون زنجان

انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان واحد آفرینش‌های ادبی ۵۴امین جلسه‌ی خود را در قالب نشست کارگاهی «همخوان» برگزار کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ در این نشست که با محوریت نقد و بررسی آثار و با حضور ابراهیم اسماعیلی اراضی؛ شاعر، روزنامه نگار و منتقد ادبی برگزار شد تعدادی از شاعران نوجوان، جوان انجمن سپیدار و انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه زنجان به قرائت آثار پرداختند. 

فاطمه سلیمانی؛ کارشناس آفرینش‌های ادبی عنوان کرد این برنامه با محوریت نقد و بررسی آثار شاعران نوجوان و جوان و با مشارکت خانه کتاب و ادبیات ایران و انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه زنجان برگزار شد.

 بخش نخست این برنامه در حاشیه ویژه برنامه گرامی‌داشت زادروز هفتاد و هشت سالگی استاد غزل؛ حسین منزوی با مشارکت خانه کتاب و ادبیات ایران و انجمن علمی زبان و ادب فارسی دانشگاه زنجان ظهر روز دهم مهرماه در مرکز فرهنگی هنری شماره یک زنجان و با شعرخوانی امیدشجاعی، حسام صدرا، آندیا نوری، هستی نصیری، کوثر علیاری، محمدطاها امیری و فاطمه عبادی برگزار شد.

 بخش دوم این برنامه با حضور شاعران مطرح استان، شاعران نوجوان انجمن سپیدار و همراهی خانواده گرامی حسین منزوی در سالن همایش منزوی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه زنجان با سخنرانی بهروز منزوی، ابراهیم اسماعیل اراضی، محمد علی بیانی و شعرخوانی شاعران استان خاتمه یافت. 

دیدار از مزار منزوی، شعرخوانی و بررسی آثار اعضای نوجوان و جوان از محورهای اصلی این برنامه بود.

گرامی‌داشت استاد غزل؛ «حسین منزوی» در مرکز شماره یک کانون زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =