عضویت در مراکز فرهنگی‌، هنری کانون ۱۷ و ۱۸ مهرماه رایگان شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته ملی کودک، عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه رایگان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، گفت: در گرامیداشت هفته ملی کودک تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون در استان با اجرای ویژه‌برنامه‌ها و فعالیت‌های شاد و مفرح، پذیرای کودکان و نوجوانان با شعار «برای کودکان، برای آینده» هستند.

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های امسال هفته ملی کودک توجه ویژه‌ای به وضعیت کودکان در عرصه بین‌الملل شده است، اظهار داشت: اعضا، مخاطبان و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون استان در اجرای برنامه‌های خود با اعلام همبستگی و هم دردی با کودکان مظلوم فلسطین و غزه، یاد و خاطره آن‌ها را گرامی می‌دارند.

ملک‌زاده فرد به منظورتسهیل دسترسی به خدمات کتابخانه‌ای و فعالیت‌های عمومی و تخصصی کانون از عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام رایگان می‌توانند روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر به پرتال اینترنتی کانون به نشانی kpf.ir بخش ثبت‌نام مراجعه و یکی از مراکز نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب و روند عضویت در آن مرکز را کامل کنند.

وی افزود: در این دو روز فرایند عضویت رایگان به صورت حضوری در مراکز فرهنگی هنری نیز انجام خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =