کتابخانه مرجع کانون نشستی با موضوع عروسک‌های بومی برگزار می‌کند

هم‌زمان با هفته ملی کودک کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری هفتمین نشست هم‌اندیشی خود را با موضوع «یک تجربه زیبای عروسکی» برگزار می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست با حضور افسانه احسانی احیاکننده عروسک‌های بومی و پژوهشگر کتاب «دوتوک عروسک کوچک بلوچی» و پوپک جوان منتقد روز سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ هم‌زمان با هفته ملی کودک برگزار می‌شود.

عروسک‌ها، میراث ارزشمند هر کشوری هستند؛ به‌ویژه عروسک‌های بومی که بیانگر باورهای ملی و بومی و فرهنگ آن منطقه هستند. با توجه به اهمیت هویت ملی و بومی و انتقال آن‌ها به کودکان و نوجوانان، کتابخانه‌ی مرجع کانون در هفته‌ی ملی کودک نشست «یک تجربه زیبای عروسکی» را برگزار می‌کند.

در این نشست کتاب «دوتوک عروسک کوچک بلوچی» معرفی می‌شود که حاصل تلاش جمعی از نویسندگان، پژوهشگران، تصویرگران و دوستداران حفظ هویت ملی و بومی و محیط زیست کشورمان است.

علاقه‌مندان به حضور در نشست «یک تجربه‌ی زیبای عروسکی» می‌توانند از طریق فضای مجازی در اسکای روم به نشانی  live.kpf.ir/ch/lib با گزینه مهمان وارد شوند و یا از طریق کانال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نرم‌افزار شاد به نشانی  https://shad.ir/kpf_live برنامه را به‌صورت برخط دنبال کنند.

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران کانون واقع شده است.

بچه‌ها با مبانی نخستین انیمیشن عروسکی آشنا می‌شوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =