کد خبر: 346020
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶
اطلس جامع کودکان گرگان امسال رونمایی می‌شود

شهردار گرگان گفت: گرگان از جمله ۱۱ شهر پایلوت «شهر دوستدار کودک» بوده و تلاش می‌کنیم تا پایان سال اطلس جامع کودکان گرگان رونمایی شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، سید محمدرضا سیدالنگی به مناسبت هفته کودک و برپایی نمایشگاه ملی کودک در گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: گرگان یکی از ۱۱ شهر پایلوت در این طرح است و باید در برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری، کودکان در کانون توجه قرار بگیرند و برای مناسب‌سازی، مطلوب‌سازی و بسترسازی از منظر کالبدی، اجتماعی و فرهنگی شهر برای فعالیت کودکان تلاش شود.

شهردار گرگان افزود: ایجاد بسترهای لازم برای بروز استعدادها و خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان شهر و همچنین نظام‌مندسازی فضاهای فعالیتی کودکان در شهر از جمله اهداف اجرای طرح شهر دوستدار کودک در مرکز استان گلستان است.

وی ادامه داد: مأموریت شهرداری در این طرح تلاش برای ارتقای کیفیت زندگی کودکان در شهر مبتنی بر ارزش‌های بومی و با تأکید بر ابعاد رشدی کودکان و پرورش خلاقیت‌های آنان است.

سیدالنگی بیان کرد: شهرداری گرگان با محوریت معاونت فنی و شهرسازی در راستای مأموریتی که در این طرح برعهده دارد، تدوین اطلس جامع کودکان شهر گرگان را در دستور کار قرار داده است.

شهردار گرگان با بیان این‌که این اطلس دارای ۱۵ سرفصل است، ادامه داد: تاکنون اطلاعات مربوط به سه سرفصل تهیه و تکمیل شده و اقدامات برای تدوین و تنظیم اطلاعات مربوط به سایر سرفصل‌ها نیز توسط کارشناسان در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری سایر بخش‌های مرتبط با حوزه کودکان شاهد تکمیل و رونمایی از اطلس جامع کودکان شهر گرگان تا پایان امسال خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =