کد خبر: 346028
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
کودکان گلستانی با هنر سینما بیشتر آشنا می‌شوند

نماینده هلدینگ نمای نزدیک با اشاره به فراهم شدن بستر هم‌افزایی بیشتر با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: آموزش رشته‌های مرتبط با هنر سینما در گلستان توسعه می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، امید نیاکان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: هولدینگ نمای نزدیک سابقه دو دهه فعالیت در عرصه سینما دارد و با همکاری و حمایت مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان هم‌افزایی مطلوبی بین طرفین شکل گرفته است.

نماینده هلدینگ نمای نزدیک گفت: با تعامل صورت گرفته با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، امکان بهره‌گیری اعضای کانون از ظرفیت‌های آموزشی هلدینگ در حوزه هنر فراهم می‌شود.

نیاکان بیان کرد: برپایی نمایشگاه کودک می‌تواند زمینه آشنایی و علاقمندی بیشتر کودکان و نوجوانان را با هنر سینما و هنر هفتم را میسر می کند.

وی گفت: با همکاری کانون پرورشی فکری کودکان نوجوانان، امکان آموزش رشته‌هایی مانند بازیگری، کارگردانی، تصویربرداری، صدابرداری و تدوین برای اعضای کانون فراهم می شود افزود: با استفاده از ظرفیت‌های هلدینگ و حمایت‌های کانون امکان صدور گواهینامه‌های مورد تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کودکان شرکت کننده در دوره‌های آموزشی فراهم شده است.

روز گذشته و در دومین روز از هفته ملی کودک و با حضور جمعی از مدیران و کودکان و نوجوانان، فعالیت نمایشگاه هفته کودک با ۲۲ غرفه در موضوعات نجوم، بازی و سرگرمی، هوش مصنوعی، نمایش خلاق، نقاشی در گرگان آغاز شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =