مرحله سوم طرح هر کلاس یک قفسه کتاب در یزد اجرا شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به مناسبت هفته ملی کودک با شعار"برای کودکان، برای آینده" و در راستای کنترل و کاهش آسـیب‌های اجتماعی در خصوص پوشـــش محلات هدف دفاتر تســهیلگری اقدام به اهدای کتاب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، دوشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ و همزمان با روز جهانی و هفته ملی کودک مرحله سوم طرح "هر کلاس، یک قفسه کتاب" در مدارس کم برخوردار شهرستان یزد با حضور مسئولین و برپایی جشن اجرا شد و دبستان پسرانه دکتر سیدمحمد بهادری و دبستان دخترانه خاتمی در منطقه کم‌برخوردار صدرآباد از نعمت قفسه کتاب و سرگرمی فکری برخوردار شدند.

 مرحله سوم طرح هر کلاس یک قفسه کتاب در یزد اجرا شد

این طرح ماندگار با هدف اجرای برنـامه‌های ســلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسـیب‌های اجتماعی در خصوص پوشـــش محلات هدف دفاتر تســهیلگری؛ ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد.

گفتنی است این طرح در دو مرحله دیگر به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در ۱۲ اردیبهشت و گرامی‌داشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان ایران در ۲۰ تیر ۱۴۰۳ برگزار شده بود.

 مرحله سوم طرح هر کلاس یک قفسه کتاب در یزد اجرا شد

طرح "هر کلاس، یک قفسه کتاب" ازطریق مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون بر اساس تفاهم‌نامه سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال۱۴۰۲ تامین و در سال ۱۴۰۳ اجرا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =