کد خبر: 346213
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
نشست فعالان تربیتی استان خوزستان

به مناسبت هفته ملی کودک، نشست فعالان تربیتی استان خوزستان با موضوع «شـناخـت کـودک امـروز» با حضور اساتید و فعالان تربیتی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، به مناسبت هفته ملی کودک، نشست فعالان تربیتی استان خوزستان با موضوع «شـناخـت کـودک امـروز» با حضور اساتید و فعالان تربیتی استان روز سه شنبه 17 مهرماه در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی هنری شماره یک اهواز برگزار شد.

این نشست تعاملی و گفت‌وگومحور با حضور مدیرکل کانون، مسئول حراست، معاون فرهنگی، کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش، اساتید دانشگاه، اعضای بنیاد ملی نخبگان، دانشجومعلمان رشته‌های مرتبط، مدیران برخی مؤسسات فعال در حوزه کودک با هدف تبیین مسائل روز عرصه آموزش کودکان و رویکردهای نوین تربیتی برگزار شد.

نشست فعالان تربیتی استان خوزستان

بر اساس این گزارش این نشست که با ارئه محمد برنا و سعید بنائی زاده از اساتید دانشگاه و فعالین تربیتی استان خوزستان آغاز شده بود، با میزگرد و پرسش و پاسخ در رابطه با مسائل روز کودکان و نوجوانان ادامه یافت.

داریوش آقاسی مدیر کل کانون خوزستان ضمن تعریف جایگاه نقش‌آفرین کانون پرورش فکری در حوزه کودک و نوجوان، آمادگی این اداره کل را جهت ایجاد دبیرخانه فعالان تربیتی حوزه کودک و نوجوان استان را اعلام کرد و توسعه هم‌افزایی‌های بین‌دستگاهی در فرهنگ‌سازی اصول تربیتی کودکان را میسر دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =