دو اجرای رایگان نمایش «یارا و ماموریت عروسکی» در مرکز تئاتر کانون

نمایش «یارا و ماموریت عروسکی» به کارگردانی رحمت امینی و سمیراسادات طباطبایی که قرار بود از روز ۲۲ مهر اجراهای خود را در مرکز تئاتر کانون آغاز کند، به مناسبت هفته ملی کودک دو اجرای رایگان در روزهای ۱۹ و ۲۰ مهر در این مرکز خواهد داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش بر اساس طرحی از آیدا احمدپور به نویسندگی زیبا برجی برای کودکان و نوجوانان بالای هفت سال تولید شده است.

نمایش «یارا و ماموریت عروسکی» در مورد کارگاهی است که باباعروسکی در آن عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های آسیب‌دیده از دست بچه‌ها را تعمیر می‌کند. روز به روز بر تعداد چنین اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌هایی در کارگاه افزوده می‌شود و بابا عروسکی، برای رفع این مشکل، عروسکی انسان‌نما به نام «یارا» می‌سازد تا دستیارش باشد و به سراغ عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌ها برود و آنها را به کارگاه بیاورد.

کوروش محمدرضا، مهدیه تاجیک‌راد، الهام خداوردی، سپیده چنگیزی، پانیذ صادقی‌مقدم، بهناز خانی، شاهد بهوند و عسل فروزفر در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

عوامل این نمایش عبارتند از: دراماتورژ: مریم منصوری، مجری طرح: ابوالفضل بوربور، تبلیغات و فضای مجازی: فریبا جدیدی، هانیه حسینی‌نصر و عرشیا مرادی، روابط عمومی: مهدیه شاهمرادی، طراح صحنه: سینا احمدپور و سمیراسادات طباطبایی، طراح پوستر، طراح لباس و طراح گریم: مهدیه تاجیک‌راد، دستیار گریم: الناز جعفری‌پور، موسیقی: فاضل نوروزی، ساخت دکور :محمدحسین بروجردی، ساخت آکسسوار: سینا احمدپور و مهدیه تاجیک‌راد، مدیر صحنه: سارا سعادت‌نیا، منشی صحنه: رومینا صفایی و مسئول تدارکات: ریحانه فراهانی.

نمایش «یارا و ماموریت عروسکی» تا ۳۰ آبان هر روز به جز روزهای شنبه ساعت ۱۷ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی و ذخیره بلیت با شماره ۰۹۳۹۸۸۶۴۵۴۵ و ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ تماس بگیرند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته ملی کودک را ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳ با شعار «برای کودکان برای آینده» در سراسر کشور برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =