مهرواره‌های هنری کانون افزایش یابد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با هفته ملی کودک از نمایشگاه آثار سومین مهرواره‌ی هنرهای تجسمی کانون استان تهران بازدید و بر لزوم برگزاری این مهرواره‌ها تأکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با هفته ملی کودک، حامد علامتی مدیرعامل، سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور‏‏ بین‌الملل و فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون از نمایشگاه سومین مهرواره هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران بازدید کردند.

این نمایشگاه حاصل تلاش ۱۰۸ عضو کودک و نوجوان کانون پرورش فکری شامل ۶۹ اثر نقاشی، ۵۴ اثر خوش‌نویسی، ۴۸ اثر سفالگری، ۲۶ اثر عکاسی و دو اثر هنر جدید است.

بر اساس این خبر، در نمایشگاه سومین مهرواره‌ی هنرهای تجسمی کانون استان تهران آثار اعضای کودک و نوجوان دارای نیازهای ویژه کانون نیز به چشم می‌خورد.

مهرواره‌های هنری کانون افزایش یابد

منیژه حاتمیان کارشناس هنری کانون استان تهران در این بازدید، درباره‌ی چگونگی اجرای این نمایشگاه توضیح‌هایی ارائه کرد و گفت: هدف از برگزاری این رویداد هنری ایجاد زمینه‌ای مناسب برای پرورش اعضایی متخصص و همچنین تقویت اعتماد به نفس آنان است.

در ادامه فرهاد فلاح در بازدید از این نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان نباید به چارچوب خاصی محدود شده و باید شرایطی فراهم تا این آثار ارزشمند به مدارس انتقال شود و در معرض دید دانش‌آموزان قرار گیرد.

مهرواره‌های هنری کانون افزایش یابد

این نمایشگاه به کوشش کارشناسان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران از روز ۱۵ مهر آغاز شده و تا پایان مهر ۱۴۰۳ ادامه دارد

علاقه‌مندان می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ از این نمایشگاه واقغ در نگارخانه آفتاب مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب تهران بازدید کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته ملی کودک را ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳ با شعار «برای کودکان برای آینده» در سراسر کشور برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =