باغ کیانوش بهترین فیلم جشنواره کودکان و نوجوانان شد

فیلم «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورزحداد ‌عنوان بهترین فیلم و بهترین جلوه‌های ویژه بخش فیلم‌های سینمایی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون کشور، این فیلم در آیین پایانی جشنواره که شامگاه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ در اصفهان برگزار شد در رقابت با ۱۳ فیلم سینمایی این جایزه‌ها را به‌دست آورد.

در همین حال داوران کودک و نوجوان جشنواره نیز جایزه بخش نوجوان را به این فیلم اهدا کردند.

جایزه بهترین فیلم را محمدجواد موحد تهیه‌کننده و جایزه بهترین جلوه‌های ویژه را محمد عبدی برای فیلم باغ کیانوش دریافت کردند.

باغ کیانوش بهترین فیلم جشنواره کودکان و نوجوانان شد

همچنین  فیلم پویانمایی کانون با عنوان «ارتش کاغذی» به کارگردانی و نویسندگی بابک و بهنود نکویی جایزه ویژه دبیر جشنواره را کسب کرد.

«باغ کیانوش» روایتی از واقعه‌ای در دهه ۶۰ دارد که داستان آن اقتباسی از کتابی با همین نام نوشته علی‌اصغر عزتی‌پاک از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

قرار است این فیلم سینمایی به‌زودی در سینماها اکران عمومی شود فیلمی که پیشتر سیمرغ بلورین بهترین دستاورد هنری بخش «نگاه نو» چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر و جایزه بخش تجلی اراده ملی این رویداد را کسب کرده بود.

باغ کیانوش در این جشنواره علاوه بر این، نامزد دریافت ۳ جایزه دیگر در بخش‌های بهترین فیلم‌نامه، بهترین بازیگر کودک و نوجوان و بهترین کارگردانی شده بود. 

باغ کیانوش بهترین فیلم جشنواره کودکان و نوجوانان شدباغ کیانوش بهترین فیلم جشنواره کودکان و نوجوانان شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =