کد خبر: 346415
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
بازدید 14
ویژه‌برنامه «به‌یادتو هستیم کودک‌فلسطینی» در کانون‌مرکز ۲ شیراز برگزار شد

به مناسبت هفته ملی کودک، ویژه‌برنامه «به‌یادتو هستیم کودک‌فلسطینی»، با حضور خانواده‌ها و کودکان در مرکز ۲ شیراز برگزار شد. این رویداد با هدف ترویج فرهنگ و آگاهی درباره حقوق کودکان و همدلی‌ آن‌ها با کودکان‌مظلوم غزه همراه با برنامه‌های متنوعی نظیر شعرخوانی، نقاشی و اهدای نوشت‌افزار به کودکان کم‌بضاعت، تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای شرکت‌کنندگان رقم زد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در ۱۹مهر ۱۴۰۳، به مناسبت هفته ملی کودک، ویژه‌برنامه «به‌یادتو هستیم کودک‌فلسطینی»،  با حضور خانواده‌ها و کودکان در مرکز ۲ شیراز برگزار شد.

این رویداد با هدف ترویج فرهنگ و آگاهی درباره حقوق کودکان و همدلی‌ آن‌ها با کودکان‌مظلوم غزه همراه با برنامه‌های متنوعی نظیر شعرخوانی، نقاشی و اهدای نوشت‌افزار به کودکان کم‌بضاعت، تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برای کودکان و خانواده‌های آنان فراهم آورد.

در این مراسم، برنامه‌های متنوعی همچون شعرخوانی به یاد کودکان فلسطین و غزه، مسابقات، نقاشی و قصه‌گویی اجرا شد. یکی از بخش‌های ویژه این رویداد، شعرخوانی بود که با هدف تقویت حس همدلی و آگاهی از مسائل انسانی به ویژه در میان کودکان و خانواده‌ها برگزار شد.


همچنین، در راستای حمایت از کودکان نیازمند، به همت مدیرکل و معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، نوشت‌افزار به کودکان کم‌بضاعت اهدا شد. این اقدام با هدف بهبود شرایط آموزشی و کمک به این گروه از کودکان صورت گرفت و با استقبال گرم خانواده‌ها مواجه شد.


این مراسم با اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی، نه تنها به رشد خلاقیت کودکان کمک کرد؛ بلکه فرصتی فراهم کرد تا خانواده‌ها با همفکری و همکاری در محیطی فرهنگی به تقویت پیوندهای اجتماعی بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =