برگزیدگان نخستین مهرواره فرهنگی «قاسم‌های زمان» معرفی شدند

برگزیدگان نخستین مهرواره فرهنگی «قاسم‌های زمان» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، عصر روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳، با حضور جمعی از مدیران کل، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، برگزیدگان بخش‌های مختلف نخستین مهرواره فرهنگی «قاسم‌های زمان» که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل و دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار شد، با حضور جمعی از مدیران کل، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل معرفی‌شده و با اهدای لوح و جایزه موردتقدیر قرار گرفتند.

بر همین اساس در دو بخش قصه‌گویی و قصه نمایش، هیئت‌داوران این مهرواره شامل محمود مهدوی، نویسنده و نمایشنامه‌نویس اردبیلی و فاطمه محمودی و لیلا شعبانی، مربیان امور فرهنگی و قصه‌گویی از استان آذربایجان شرقی،  پس از بررسی و ارزیابی آثار اجراشده، سارا خدایی، عسل مجیدی، زهرا فرزین، علی‌اصغر اربابی و احسان رضاییان را در بخش قصه‌گویی اعضای نوجوان و همچنین آیناز فتحی و زهرا ناصری را در بخش قصه‌گویی اعضای ارشد به‌عنوان برگزیده معرفی کردند.

در بخش مربیان نیز رقیه دشتی، لیلا خلیفه سقا، زهرا محیطی، پروین قلیزاده، افسانه سادات مزین، زهرا حاجی باقری، لیلا نصیری و لیلا فرید به عنوان برگزیده دست یافتند.

برگزیدگان نخستین مهرواره فرهنگی «قاسم‌های زمان» معرفی شدند

اعضای هیئت‌داوران قصه نمایش‌های غریب با بازیگری آیناز فتحی و رزا جوان و بهترین نقاشی دنیا با بازیگری الینا پورطهماسب، عسل مجیدی، آنیا عبدی و یسنا پورطهماسب، هر دو اثر به نویسندگی و کارگردانی لیلا خلیفه سقا را برگزیده این بخش از مهرواره معرفی کردند.

پری آخته و فرانک انصار از نویسندگان بومی استان که داوری بخش داستان‌نویسی مهرواره بر عهده داشتند برگزیدگان این بخش را به شرح زیر معرفی کردند:

رده سنی نوجوان:

سحر بابایی/ مثل عروسی قاسم، ائل آی پنهانی/فرار می‌کنم به سمت بهشت، صبا خوش افکار/ بی‌صدا اشک می‌ریزم، هستی رسول نیا/ بوی گل محمدی، محدثه علیاری/حرف‌های ناتمام، نگار نوری وند/۲۴ ساعت به‌وقت جبهه

رده سنی ارشد:

شکیلا تقی اوغلی/ من و تو، روی زمین و ندا خوش افکار/نوای زینب زینب (س)

رده سنی بزرگ‌سال:

فاطمه اسلامی/ زمان بزرگ شدن، سمیه حسین زاده/با تو قهر نیستم، لیلا خلیفه سقا/سربازی که کوچک بود، زهرا محیطی/قاب عکس

برگزیدگان نخستین مهرواره فرهنگی «قاسم‌های زمان» معرفی شدند

اصغر تقایی، نویسنده و تهیه‌کننده رادیو و مدرس پادکست، فرشید زبوری، تهیه‌کننده رادیو و مدیر رادیو برون‌مرزی آران و قاسم رضایی، صدابردار و تهیه‌کننده رادیو که داروی و ارزیابی آثار شرکت‌کنندگان در بخش پادکست را بر عهده داشتند، زهرا حاجی باقری، زهرا محیطی، جواد رضاییان، لیلا محمد نژاد، بهاره غلامی، افسانه سادات مزین، فضه میرموسوی و محمدمهدی صدقی را شایسته برگزیده این بخش دانستند.

خاطرنشان می‌شود، در این مهرواره پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا که در بخش روایتگری حضور داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =