درخشش گروه نمایش کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی

عروسک‌گردان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو زابل با نمایش «خرما بزی» برگزیده اول نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو زابل با نمایش «خرما بزی» در نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی درخشیدند.

درخشش گروه نمایش کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی

هیأت داوران جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان شامل حسن دادشکر، امیر مشهدی‌عباس، مجید قناد، زهرا صبری و امیر سلطان‌احمدی در آیین پایانی این رویداد ملی، کوثر ثمری میری برای «خرما بزی» را به عنوان برگزیده اول در بخش عروسک‌گردانی معرفی کرد و از آزاده فرهنگیان برای شعر همین نمایش تقدیر شد.

گفتنی است پانزده نمایش از سرار کشور به مرحله پایانی راه پیدا کرده بودند.

محمدرضا سالاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در همین رابطه گفت: کسب چنین عنوان مهم در سطح ملی، افتخاری بزرگ برای مجموعه‌ی کانون و جامعه هنری استان است و نشان از تلاش اعضای هنرمند کانون و مربیانی است که عاشقانه برای توانمندسازی کودکان و نوجوانان وقت می‌گذارند.

وی این موفقیت را آغاز راهی بزرگ برای این عزیزان عنوان کرد و خطاب به آنان گفت: کسب این موفقیت نخستین قدم برای شماست و با پشتکاری که شما در انجام کارها دارید، اطمینان دارم این بذر، درختی تنومند و پربار خواهد شد که کام مجموعه‌ی کانون را شیرین‌تر خواهد کرد.

طرح و کارگردانی نمایش «خرما بزی» را کوثر ثمره میری برعهده دارد و کوثر و کیانا ثمره میری، فاطمه نورا، نازنین‌زهرا خدری اول و نگار کلبعلی، نقش‌آفرینان آن هستند. شاعر این اثر آزاده فرهنگیان و ساخت عروسک‌ها را طوبی سامانی فرد، مربی مسئول مرکز شماره دو زابل و کیانا ثمره میری برعهده داشته‌اند.

درخشش گروه نمایش کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =