کد خبر: 346550
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
بازدید 32
آوای شادی برای کودکان اردکانی

پنجشنبه ۱۹ مهر جشنی با عنوان "آوای شادی"، با هدف تحقق شعار این هفته "برای کودکان، برای آینده" در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این مراسم با حضور حجت الاسلام شیری دبیر ستاد اقامه نماز، مژگان دشتی مدیر روابط عمومی فرمانداری و ۷۰ نفر از اعضای مرکز، نوجوانان کانون‌یار و کتابال درفضایی شاد، صمیمی و پر انرژی برگزار گردید.

در این جشن، ضمن پاسداشت مقام شهیدِ امنیت، شهید حسین انتظاریان، دو فرزند وی، سجاد و علیرضا انتظاریان، به عضویت افتخاری مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ اردکان درآمدند.

برنامه‌های متنوعی از جمله، نمایش "آوای شاد کودکان"، نواختن زنگ صلح، قرائت دعاهایی برای صلح جهانی و نقالی شاهنامه و قرائت بندهایی از پیمان‌نامه حقوق بین‌المللی کودکان، تقدیر از کانون‌یاران و اعضای کتابال مرکز به اجرا در آمد. این در حالی است که همزمان در این روز مسابقه‌ی رباتیک بین اعضایِ رباتیک مرکز، در رشته‌های رباتِ حمل جعبه و رباتِ فوتبالیست برگزار شد. میهمانان جشن"آوای شادی" و خانواده‌های اعضا از مسابقه رباتیک و نمایشگاه سازه‌های رباتیک ترم اولی‌های این رشته بازدید کردند. تقدیر از برگزیدگان مسابقات رباتیک نیز از برنامه‌های اجرا شده بود.

 آوای شادی برای کودکان اردکانی

در حاشیه این مراسم، بازدید از نمایشگاه آثار فرهنگی هنری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردکان نیز انجام شد که نشان‌دهنده خلاقیت، هنر و استعدادهای کودکان و نوجوانان بود.

گفتنی است از برنامه‌های دیگر هفته ملی کودک، کارگاه آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات با همکاری هلال احمر شهرستان اردکان است که تا پایان هفته ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =