وجود کانون پرورش فکری برای انقلاب اسلامی حیاتی است

 کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی در هفته ملی کودک با نماینده معزز ولی فقیه استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، به مناسبت هفته ملی کودک، مدیر کل کانون استان به همراه مدیر کانون زبان و تعدادی از کارشناسان، مربیان و مسئولان مراکز و همکاران ستاد استان با امام جمعه مشهدمقدس، آیت‌الله علم‌الهدی دیدار صمیمانه داشتند.

در این دیدار مدیر کل استان ضمن تبریک هفته ملی کودک و ارائه گزارش فعالیت‌های کانون استان برای کودکان و نوجوانان گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که فرمودند اساس کار کانون باید مبانی انقلاب باش، کانون استان نیز درونمایه برنامه های خود برای کودکان و نوجوانان را بر همین اصل استوار نموده است.

حضرت آیت الله علم‌الهدی ضمن ابراز خرسندی از حضور مربیان کانون گفت: کانون از گذشته نقطه تحول نسل انقلابی بوده است. ایشان با اشاره به اولین مدیر کانون بعد از انقلاب اسلامی (شهید مجید حداد عادل) و ترور ایشان توسط منافقین افزود: این اتفاق به سبب جایگاه مهم کانون و هراس منافقین از ثاتیرپذیری کودکان و نوجوانان از برنامه های این مجموعه صورت گرفت و نشان دهنده آن است که وجود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برای انقلاب اسلامی حیاتی است.

نماینده معزز ولی فقیه در استان خراسان رضوی در ادامه تاکید کردند: ضروری است برای گسترش مراکز کانون به میان خانواده‌ها بروید و منتظر نباشید که خانواده‌ها به سراغ شما بیایند همچنین باید در مواجهه با توطئه های دشمنان، فضای مجازی را جدی بگیرید.

در خاتمه این دیدار، دو اثر هنری اعضای نوجوان کانون استان که در ایام شهادت آیت‌الله رئیسی تولید شده بود تقدیم ایشان گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =