نشست تدوین شیوه‌نامه کانون‌یاران و مراحل اجرای آن در کانون کشور

نشست تدوین شیوه‌نامه طرح کانون‌یاران و مراحل اجرای آن در کانون کشور، با حضور مدیرکل کانون کرمانشاه دبیر طرح کانون‌یاران صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نشست تدوین شیوه‌نامه طرح کانون‌یاران و مراحل اجرای آن در کانون کشور، با حضور مدیرکل کانون کرمانشاه و دبیر طرح کانون‌یاران صورت پذیرفت.

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان و دبیر طرح کانون‌یاران در کشور گفت: این نشست با هدف بررسی شیوه‌نامه اجرای طرح کانون‌یاران برگزار شد، در این نشست، شاخص‌های انتخاب کانون‌یاران و مراحل اجرای این طرح مورد  بررسی قرار گرفت.

‌وی افزود: ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی صورت گرفته، اتفاقات بسیار خوبی را در این حوزه شاهد خواهیم بود و نتایج مطلوبی به‌دست می‌آوریم.

زنجانی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بحث توانمندسازی، مهارت افزایی و رشد معرفتی نوجوانان در طرح کانون‌یاران است که به یاری خداوند به‌زودی برنامه‌هایی در این‌خصوص ارائه خواهد شد.

گفتنی‌است نشست کارگروه کانون یاران در استان تهران برگزار شد و  در آن ساختار و مدل و شیوه‌ فعالیت‌های کانون‌یاران در سراسر کشور مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به آن تصمیم‌گیری شد و در خصوص شیوه اجرایی‌سازی طرح کانون‌یار در سطح کشور صحبت شد که فرصت‌ها و چالش‌های طرح کانون یاران، شیوه ارتقای جایگاه طرح کانون‌یاران، مدل اجرایی پیگیری این طرح، شیوه توانمندسازی کانون‌یاران، شیوه به کارگیری کانون‌یاران، شیوه تعامل با مدارس در طرح کانون‌یاران، ایجاد هویت در کانون‌یاران، پیگیری کانون‌یاران در مدل ملی، اولویت‌های اقدام کانون‌یاران در سال تحصیلی جدید، طرح‌ها و پیشنهادهای ابتکاری و... از موضوعاتی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =