کد خبر: 346664
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
بازدید 50
جشنواره بزرگ بادبادک ها در اراک

جشنواره بزرگ بادبادک ها با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در منطقه گردشگری دره گردو اراک برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، به مناسبت هفته ملی کودک جشنواره بزرگ بادبادک ها  در همایش پیاده روی در شهر اراک با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در منطقه گردشگری دره گردو اراک ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳برگزار شد .

جشنواره بزرگ بادبادک ها در اراک

جشنواره بزرگ بادبادک ها همراه با اجرای مسابقه و قرعه کشی چند دستگاه دوچرخه و جوایز نفیس برای شرکت کنندگان با حضور احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی ، پیمان عین القضاتی رئیس شورای اسلامی شهر اراک و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک ،عباس خسروانی سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک و جمعی از مسئولان استانی به همراه معاونین  و کارکنان ،کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری استان مرکزی اجرا شد .

جشنواره بزرگ بادبادک ها در اراک

اجرای جنگ شادی و حضور عروسک های غول پیکر کانون استان مرکزی و برنامه های شاد و متنوع همراه با مسابقه و ارایه خدمات فرهنگی در غرفه های فرهنگی هنری مستقر در این جشنواره و در نهایت پرواز بادبادک های ساخته شده در مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهر اراک توسط کودکان از برنامه های اجرایی این روز بود .

جشنواره بزرگ بادبادک ها در اراک

در پایان به شرکت کنندگان در جشنواره جوایز نفیس به همراه چند دستگاه دوچرخه اهدا شد ، همچنین به ده نفر از کودکان که پرواز بادبادکهای را به خوبی اجرا کردند نیز جوایزی نیز اهدا شد .

جشنواره بزرگ بادبادک ها در اراک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =