کد خبر: 346675
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
بازدید 21
پیک امید کانون همدان در روستای برکت آباد

پیک امید کانون همدان در مهرماه به روستای برکت آباد از توابع شهر قهاوند به مناسبت هفته ملی کودک رفت تا در کنار کودکان و نوجوانان این روستا یک روز خاطره انگیز بسازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، طرح «پیک امید» از برنامه‌های جهادی کانون پرورش فکری است که با هدف توسعه عدالت فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در روستاها و مناطق کم برخوردار شهری اجرا می‌شود.

هدف مهم پیک امید توجه به اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ترویج و توسعه این فرهنگ در میان کودکان و نوجوانان خصوصا در مناطق محروم بوده که مربیان و مسولان کانون با حضور در این مناطق و معرفی کانون و فعالیت‌های آن به آگاهی‌بخشی و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی می‌پردازند.

پیک امید کانون همدان در روستای برکت آباد

پیک امید کانون همدان در مهرماه به مناسبت هفته ملی کودک به روستای برکت آباد از توابع شهر قهاوند رفت تا در کنار کودکان و نوجوانان این روستا یک روز خاطره انگیز بسازد.

در این روز برای بچه ها انیمیشن بارون میاد جر جر نمایش داده شد و مربیان قصه‌گویی و بازی فکری همراه کودکان و نوجوانان انجام دادند.

در ادامه مربی سیار با کودکان سفالگری انجام داد و ساخت صورتک با کلاه را آموزش داد. همچنین بازی تمرکزی و حرکتی، الفبا و توپ توسط این مربی انجام گرفت.

پیک امید کانون همدان در روستای برکت آباد

در پایان مراسم، ۱۰۰ جلد کتاب به همراه قفسه به مدرسه با نام شهید سرخوش نهاد اهدا شد و نیز 20 عدد کیف مدرسه به ۲۰ دانش آموز این روستا اهدا شد.

در این برنامه مسئولان شهر قهاوند حضور داشتند و برای تجهیز و آباد سازی مدرسه به بچه‌ها قول اهدای کتاب، تهیه آب سرد کن و منبع آب، تجهیز نمازخانه، بسته‌های فرهنگی و لوازم التحریر و... را دادند.

گفتنی است نمازخانه مدرسه به اسم شهید جمهور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

پیک امید کانون همدان در روستای برکت آباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =