برگزاری جلسه هم اندیشی جمعی از مدیران فرهنگی استان در کانون البرز

مدیرکل کانون البرز، رئیس حوزه هنری استان و معاون فرهنگی، پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در نشستی به بررسی زمینه‌های همکاری مشترک پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، با توجه به برگزاری نشست توجیهی اکران فیلم «باغ کیانوش» به صورت وبینار به ریاست مدیرعامل کانون کشور و لزوم حضورمدیران کل کانون، معاونان پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش و رؤسای حوزه هنری استان‌ها در این نشست، مدیر کل کانون البرز، معاون پرورشی آموزش و پرورش و رئیس حوزه هنری استان در این وبینار حضور یافته و در حاشیه‌ی این نشست، درمورد تعامل و همکاری‌های بیشتر، گفت‌وگو کردند.

زینب عاشری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در سخنانی بر لزوم تعامل دستگاه‌های فرهنگی و اجرای فعالیت‌های ریشه‌ای و فرآیندی برای کودکان و نوجوانان استان و لزوم شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و بهره‌گیری برای خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

سردار فتح‌اللهی، معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز نیز با اشاره به حمایت از فعالیت‌های فرآیندی افزود از هر کار تربیتی که در حوزه کودک و نوجوان در استان انجام شود، حمایت می‌کنیم.

این مقام مسئول نیز بر انجام کارهای بنیادین و فرآیندی تاکید کرد.

محمد مهرابی، رئیس حوزه هنری استان نیز با اشاره به فعالیت‌های شاخص این سازمان، از لزوم تعامل بیشتر دستگاه‌های فرهنگی و حمایت از فعالیت‌های خوبی که در استان اجرا می‌شود، سخن گفت.

در ادامه این مسئولان، زمینه های مشترک همکاری را بررسی کردند.

برنامه‌ریزی اکران فیلم سینمایی«باغ کیانوش» در سینماهای استان و برگزاری اردوهای دانش‌آموزی با محوریت این فیلم، معرفی و فروش کتاب، بازدید دانش‌آموزان از مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایش‌های کودک و سینما دانش‌آموزی و مرکز نجوم، برگزاری دوره‌های تخصصی با حضور نوجوانان علاقه‌مند در زمینه فیلم‌سازی، موشن گرافی و ... از مباحث مطرح شده در این نشست بود که ظهر روز دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ برگزار شد. 

برگزاری جلسه هم اندیشی جمعی از مدیران فرهنگی استان در کانون البرز

گفتنی است به زودی فیلم «باغ کیانوش» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد سینمایی«سوره»حوزه هنری ک هموفق به کسب عنوان فیلم برگزیده در جشنواره فیلم کودک و نوجوان شده است،  در سراسر کشور اکران شده و پذیرای نوجوانان و دیگر علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =