آسیب‌شناسی و نقد درست فعالیت‌ها باعث رشد سازمان خواهد شد

زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز، در یازدهمینن نشست شورای فرهنگی که با موضوع آسیب‌شناسی فعالیت‌های هفته ملی کودک، برگزار شد، بر لزوم نقد درست فعالیت‌ها برای رشد کمی و کیفی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز این مقام مسئول گفت همواره باید به فعالیت‌های اجرا شده توجه ویژه داشته باشیم و بلافاصله بعد از اجرا خودمان را نقد کنیم، زیرا سازمانی که درون خودش آسیب‌شناسی و نقد نداشته باشد، رشد نخواهد کرد.

مدیر کل کانون البرز در ادامه گفت باید از تجربیات خوب گذشته بهره ببریم و در مقابل نباید از به روز رسانی فعالیت‌ها و برنامه‌ها نیز غافل شویم.

حرکت از تصدی گری به سمت تولی گری، بهره‌گیری از توان کارشناسی، لزوم برگزاری دوره‌های آموزش به ویژه در حوزه بازی و سرگرمی، تجلیل از فعالیت‌های شاخص همکاران، توجه به مخاطب و لزوم فعال سازی اعضای غیر فعال مراکز، از دیگر مواردی بود که توسط رئیس شورای فرهنگی کانون البرز، بیان شد.

فرانک فروزانفر، کارشناس مسئول کانون استان، در بخش بعدی این نشست فعالیت‌های کانون در دو سطح استانی و درون مرکزی را در هفته ملی کودک( ۱۴ تا ۲۰مهرماه ۱۴۰۳)، تشریح کرده و به بیان نحوه مشارکت سازمان‌ها و حضور کارشناسان دستگاه‌های مختتلف مانند محیط زیست، هلال احمر، علوم پزشکی و منابع طبیعی در برنامه‌ها پرداخت.

برگزاری جلسه هفته ملی کودک، در قرارگاه کودک استان و توجه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج به این موضوع و حرکت کانون از تصدی‌گری به سمت تولی‌گری از نکاتی بود که توسط این کارشناس مطرح شد.

لزوم توجه به اقشار مختلف کودکان و نگاه خلاق و نوآورانه در فعالیت‌ها از دیگر موارد مطرح شده توسط دبیر شورای فرهنگی استان بود .

در ادامه دیگر اعضای شورا و نادیا باقری، مسئول مرکز مجتمع و میهمان این نشست،  نظرات خود در رابطه با اجرای برنامه های مختلف و نقاط قوت و ضعف آن را مطرح کردند.

گفتنی است این نشست صبح روز دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳، در اتاق جلسات کانون البرز، برگزار شد.

آسیب‌شناسی و نقد درست فعالیت‌ها باعث رشد سازمان خواهد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =