نشست گفتگو محور "خانواده ، آینده، امنیت" برگزار شد

مرکز شماره یک کانون پرورش فکری یزد بر اساس تقویم روزشمار هفته ملی کودک شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ با شعار"برای خانواده کودکان، برای آینده‌ای امن‌تر و آرام‌تر" نشستی گفتگو محور برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، شنبه ۱۴ مهرماه به مناسبت هفته ملی کودک باشعار برای کودکان برای آینده و طبق روزشمار این هفته، "برای خانواده کودکان، برای آینده‌ای امن‌تر و آرام‌تر" و همچنین گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی نشست "خانواده، آینده، امنیت" در مرکز فرهنگی شماره یک یزد برگزار شد.

این نشست اجتماعی فرهنگی با شرکت جمعی از اعضا و والدین آن‌ها و باحضور فاطمه رضائی‌نسب مشاور و کارشناس آسیب‌های اجتماعی نیروی انتظامی منطقه ۲ یزد برگزار شد.

کارشناس میهمان در این نشست از اهمیت سلامت روان والدین در رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان صحبت‌کرد و گفت: ارتباط نزدیک و دوستانه والدین با فرزندان از زمانی که کودکان متوجه نیاز شدید خود به والدین می شوند، ضروری بوده و امنیت روانی آن‌ها را خواهد ساخت تا در آینده بتوانند مسیر درست‌تر را انتخاب و بدون واهمه از قضاوت و یا سرزنش با والدین خود مطرح کنند و دچار آسیب‌های جدی که هم‌اکنون در جامعه شایع شده است، نشوند و یا کمتر دچار آسیب شوند.

 نشست گفتگو محور "خانواده ، آینده، امنیت" برگزار شد

در ادامه مربیان مرکز با اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی هنری از جمله قصه‌گویی شهلا ریحانی از قصه "طوطی طاس و مرد بقال" برای میهمانان این نشست لحظه‌های شادی را برای آنها رقم زدند.

گفتنی است هدف از برگزاری اینگونه نشست‌ها در کانون ایجاد رابطه‌ای دوستانه و نزدیک مابین والدین اعضا و حلقه میانی با کانون و مربیان بوده، در واقع در راستای ایجاد انگیزه برای حضور پر رنگ‌تر آنان در همه ایام و روزهای سال می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =